نمایشگاه صنعت

یازدهمین نمایشگاه صنعت از  14 تا 17 مهر در تهران برگزار می شود

متخصصین و علاقمندان ارجمند از تاریخ 14لغایت 17مهرماه و از ساعت 9 صبح الی 4 بعد از ظهرمی توانند از این  نمایشگاه درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید نمایند

به گزارش شابا به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران، سیدعلیرضا شجاعی افزود: امسال در نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران، صاحبان صنایع مربوط به تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی، خدمات فنی- مهندسی، اتوماسیون اداری، صنایع نوین و نشریات تخصصی حضور می‌یابند که تقریبا شامل کلیه بخش‌های صنعت می‌شود.

وی با بیان اینکه امروزه صنایع داخلی، گام‌های برجسته‌ای را برای دست‌یابی به دانش فنی و رقابت با محصولات مشابه خارجی برداشتند، اظهار داشت: نگاه تولید صادرات‌محور در برنامه کاری واحدهای صنعتی و معدنی قرار گرفته ست.

شجاعی ادامه داد: به همین دلیل امسال برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران، متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به لحاظ محتوا و کیفیت و همچنین تعداد مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی خواهد بود.

به گفته وی، این نمایشگاه، فرصت ارزنده و کم‌نظیری را در پیش روی صنعتگران داخلی و خارجی برای شناسایی زمینه‌های همکاری و انعقاد قراردادهای دوجانبه قرار می‌دهد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران را نماد بارزی از توانمندی‌ها و نوآوری‌ها و خلاقیت‌های صنایع داخلی دانست و افزود: در این نمایشگاه که تا 17 مهرماه ادامه خواهد داشت، حوزه‌های مختلف صنایع داخلی و خارجی، مشارکت فعالانه‌ای خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌کنندگان خارجی، خود به ناکارآمدی و ناتوانی خویش برای متوقف کردن روند رشد صنعتی و اقتصادی ایران پی برده‌اند، گفت: برگزاری این نمایشگاه، جلوه‌ای از توان ایران برای پشت سرگذاشتن تحریم‌ها و توسعه بخشیدن به دایره همکاری‌های خود در سطح بین‌المللی و همچنین تقویت صنایع داخلی و تنوع بخشیدن به تولید و ارائه محصولات رقابتی است.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران سندی گویا از سرافرازی صنعتگران داخلی در شرایط وجود تحریم‌های غیرعادلانه و شکوفایی و پویایی صنایع داخلی ایران است.

شجاعی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی، همایش‌ها و اجلاس‌های علمی- صنعتی با حضور صاحبان صنایع داخلی و خارجی که در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود موافقت نامه‌های همکاری متعددی بین صاحبان صنایع داخلی و خارجی منعقد شود.

منبع: سایت DCA 

 
>>>> دیگر اخبار و اطلاعیه ها
ادامه ...