صفحه اصلی
شرکت فرازبالابرآداک(فابکو)

این شرکت به عنوان یکی از مهمترین واردکنندگان لیفتراک‌های کارکرده با تمرکز اصلی بر لیفتراک‌های برقی تویوتا نسبت به واردات کلیه تجهیزات حمل و نقل مواد و جابجایی در انبار از معتبرترین برندهای دنیا اقدام می‌نماید. اهم تجهیزات قابل ارائه این شرکت به شرح زیر می‌باشد:
انواع لیفتراک‌های برقی، دیزل و دوگانه سوز با برندهای تویوتا، هایستر، کوماتسو، کاترپیلار
انواع پالت تراک برقی با برندهای BT و کرون
انواع استاکر و ریچتراک با برندهای BT و یونگ هاینریش
باطری و شارژر با برندهای Pro- Power کره و Espex انگلستان
ناخن و ساید شیفت با برند Cascade آلمان
کلیه دستگاه‌های ارائه شده این شرکت دارای گارانتی 6 ماهه و باطری‌ها نیز دارای 12 ماه گارانتی می‌باشند. همچنین این شرکت آماده ارائه خدمات از جمله تمیرات انواع لیفتراکهای برقی ، گازی، دیزل و اناع باطری لیفتراکهای برقی می باشد.
با توجه به الزام شرکت‌های صنایع غذایی به استفاده از لیفتراک‌های برقی، اکثر شرکت‌های معتبر این صنعت از مشتریان اصلی شرکت فابکو می‌باشند.
به پیوست لیست مشتریان اصلی این شرکت و همچنین دستگاه‌های موجود جهت استحضار ارائه می‌گردد.
همچنین بازدید از دستگاه‌های موجود در محل کارگاه این شرکت و آشنایی از نزدیک با امکانات و توانایی شرکت فابکو در ارائه خدمات فوق‌الذکر موجب امتنان خواهد بود.


مشتریان اصلی شرکت:
صنایع غذایی:
بستنی و لبنیات میهن، فرآورده‌های لبنی کاله، لبنیات و بستنی دومینو، لبنیات چوپان، لبنیات کوهرنگ، لبنیات صباح، پگاه گلستان، بستنی بهاران گل، سردخانه تیشتر صنعت بین‌الملل، انجمن صنفی سردخانه‌های استان مازندران، انجمن صنفی سردخانه‌های استان آذربایجان غربی، حلوای عقاب و . . . .
سایر صنایع:
شرکت پتروشیمی مهر، شرکت پتروشیمی آریا ساسول، صنایع دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شرکت گیا،بهمن موتور،توربین گازی نا (توگا)،پالایشگاه آبادان،پالایشگاه تهران،کاشی آپادانا سرام،کاشی اصفهان،کاشی عقیق،کاشی گلریز،کاشی تبریزو...

- لیفتراک برقی
- باطری استاکر برقی
- باطری لیفتراک برقی
- لیفتراک برقی
- باطری پالت تراک برقی
نام شرکت: شرکت فرازبالابرآداک(فابکو)
نام مسئول: فراز بالابر آداک (فابکو)
استان: تهران
محدوده فعالیت: تهران
تلفن همراه: 09121955625
تلفن ثابت: 02166381355
ایمیل:
آدرس: میدان جمهوری.ابتدای بزرگراه نواب.برج سهیل.واحد609