شرکت ساج استیل

ساج استیل(SAGE STEEL) و فولادهای خاص ساخت شاخک لیفتراک
شرکت ساج استیل فعالیت خود را در زمینه تأمین محصولات فولادي خاص آلیاژي، میکرو آلیاژ و ... براساس نیاز صنایع و معادن در کشور آغاز کرد، انتخاب این نوع محصولات براساس نیازهاي صنایع مختلف کشور مانند فولاد، خودرو، سیمان و معادن بوده است. شرکت ساج استیل نماینده شرکتهای وست آلپاین (Voestalpine) اتریش و جی سی سی (GCC) هلند است. این شرکت عرضه کننده ورقهای فولادی مقاوم به سایش دورستات (durostat) ، ورقهای فولادی استحکام بالا و فوق استحکام بالای آلفورم (alform) و ورقهای ضد سایش دو و سه لایه فدور (Fedur) و تریدور (Tridur) در ضخامتهای مختلف است. شایان ذکر است که محصولات ذکر شده از طریق فرایندهای مدرن و با کمک تکنولوژیهای نوین تولید می شوند.
شرکت ساج استیل تنها به تأمین محصولات فولادی بسنده ننموده و مهندسی تأمین و مشاوره از دیگر برنامه های کاری این شرکت محسوب می شود. در این راستا به بسیاری از شرکت ها و کارخانجات، برای استاندارد سازی و تولید بهینه و اجرای بهتر فرآیند تولید مشاوره داده است. تمرکز بر رضایت مندی مشتریان و کمک به آنان، تمرکز بر افزایش خدمات به جای تمرکز صرف بر فروش محصولات و نهایتاً ایجاد حسن اعتماد میان مصرف کنندگان از جمله مهم ترین اهداف این شرکت می باشد. . به منظور کسب اطلاعات بیشتر از طریق یکی از روشهای زیر با شرکت ساج استیل تماس حاصل فرمایید.

Tel: +98 21 44276172-3
Fax: +98 21 44276159
info@sagesteelltd.com
www.sagesteelltd.com
کلمات کلیدی: ساج استیل، وستالپاین، جی سی سی، فولاد ضد سایش، ورق ضد سایش، فولاد استحکام بالا، ورق پر استحکام، دورستات، آلفورم، فدور، تریدور

- شاخک لیفتراک ضد سایش معدنی
- شاخک لیفتراک فوق مستحکم
نام شرکت: شرکت ساج استیل
نام مسئول: sagesteel
استان: تهران
محدوده فعالیت: تهران
تلفن همراه: 09375082410
تلفن ثابت: 02144276173
ایمیل:
آدرس: تهران،بزرگراه اشرفی اصفهانی، نرسیده به مرزداران، کوچه بهار، پلاک1 واحد13