صفحه اصلی
تسهیل ماشین صنعت

شرکت تسهیل ماشین صنعت (TMS) از سال 1383فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ماشین آلات و تجهیزات انبارداری شامل انواع لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز / انواع استکرهای دستی،نیمه برقی و تمام برقی/انواع جک پالت های دستی و تمام برقی / انواع بالابر های نفر و میزهای هیدرولیکی ساکن و متحرک و ... آغاز نموده است که تولیدات اینشرکت در بسیاری از انبارها و صنایع مختلف مشغول به کار می باشند.لیفتراک های دیزلی TMS (تسهیل ماشین صنعت) در ظرفیتهای 1 تا 16 تن و با موتورهای ایسوزو ژاپن، میتسوبیشی ژاپن و پرکینز انگلستان تولید می گردند.ارتفاع بالابری این لیفتراکها بنا به نیاز مشتری از 3 تا 6 متری و در انواع دکلهای استاندارد،دوبلکس، تریبلکس و کانتینررو می باشند. پر تقاضاترین مدلهای لیفتراکهای دیزلی مدلCPCD30 و CPCD35 می باشند.
لیفتراکهای بنزینی -گازی(دوگانه سوز) TMS(تسهیل ماشین صنعت)در ظرفیتهای 1 تا 5 تن و با موتور نیسان ژاپن تولید می گردند.ارتفاع بالابری این لیفتراکها بنا به نیاز مشتری از 3 تا 6 متری و در انواع دکلهای استاندارد،دوبلکس، تریبلکس و کانتینررو می باشند.پر تقاضاترین مدلهای لیفتراکهای بنزینی -گازی(دوگانه سوز) مدلCPQD30 و CPQD25 می باشند.
لیفتراکهای برقی TMS(تسهیل ماشین صنعت) در ظرفیتهای 1 تا 4.5 تنی و با موتور بالابر DC و موتور حرکتی AC و در دو نوع 3 چرخ و 4 چرخ تولید می گردند.بیشترین تقاضا برای لیفتراک های برقی با دکل کانتینررو و الحاقیه ساید شیفت می باشد.پر تقاضاترین مدلهای لیفتراکهای برقی مدل CPCD25 می باشد.
استکرهای تمام برقی TMS(تسهیل ماشین صنعت) در ظرفیتهای 1 تا 2 تنی و ارتفاع بالابری 1.6 تا 5.8 متری می باشند.
طیف وسیعی از پالت تراکهای دستی با ظرفیت 0.5 تا 5 تنی از جمله تولیدات این شرکت می باشند.
بخشی از تولیدات این شرکت شامل پالت تراکهای دستی خاص مانند پالت تراک توزین دار، ترمز دار، گالوانیزه، ضدزنگ، فوق باریک و .... می باشند.
بالابر های نفر تولیدی این شرکت در دو نوع تک نفره و دو نفره با بالابری 6متری،8 متری،10متری و 12 متری می باشند.

- لیفتراک(جک پالت) دستی
- لیفتراک دوگانه سوز 3.5-3 تن
- لیفتراک(استاکر) دستی
- لیفتراک 3 تن دیزلی سری گرین
- لیفتراک دستی توزین دار
نام شرکت: تسهیل ماشین صنعت
نام مسئول: محسن زاده
استان: تهران
محدوده فعالیت: ایران
تلفن ثابت: 021-42984
ایمیل:
آدرس: تهران-خ شهید بهشتی-بعد از سهروردی-پلاک 133 جدید